.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز فعالیت دانشكده مجازي بندرانزلي

دانشكده مجازي علوم حديث بندرانزلي روز پنجشنبه همزمان با ميلاد هشتمين اخترتابناك عالم و هفته بسيج با حضور مسوولان سياسي و اجتماعي‌اين شهرستان شروع به فعاليت كرد.

به گزارش ايرنا، مسوول دانشكده مجازي علوم حديث گيلان در مراسم آغاز به كار اين دانشكده گفت: علوم حديث از پيشينه طولاني برخوردار است.
"عليرضااشراقي" اظهار داشت:اين دانشكده از طريق آزمون سراسري در سه مقطع تحصيلي كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا دانشجو مي‌پذيرد.
وي خاطرنشان كرد: هدف اين مجموعه پوشش مناطق بسيار دور به منظور فراهم- آوري امكان تحصيل براي علاقه مندان به اين رشته در مناطق و مقاطع مختلف است.
اشراقي يكي از مزاياي اين دانشكده را مهاجرت نكردن افراد به مراكز حوزه علميه قم و شهر ري عنوان كرد و افزود: افراد مي‌توانند به تحصيلات خود از طريق مجازي (اينترنت) در منازل و مكانهاي داراي اين سيستم بپردازند.
به گفته وي در حال حاضر ‪ ۱۸۲‬نفر به عنوان دانشپذير و ‪ ۷۲‬نفر به عنوان دانشجو در استان گيلان مشغول فراگيري علوم حديث هستند.
در اين دانشكده رشته علوم حديث با گرايش نهج‌البلاغه تدريس مي‌شود.
دارندگان مدارك پيش‌دانشگاهي و ديپلم نظام قديم مي‌توانند با مراجعه به دفاتر پستي و يا از طريق اينترنتي اقدام به ثبت نام در اين دانشگاه كنند.
بندر انزلي پنجمين شهر استان است كه در آن دانشكده مجازي علوم حديث راه‌اندازي شده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.